Tråkigt

Så himla tråkigt att inta vara i stallet idag :( Dessutom är jag ju hemma hos Mimmi (som sagt) så jag kan inte komma åt mina bilder som jag har hemma :( xD Så vet inte riktigt vad jag ska skriva om faktiskt :S

Kanske kan lägga upp en bild...


FUNKAR INTE ATT LADDA UPP BILDER!!!? :O VAD ÄR DETTA? :(

får alltså ta och välja någon av dom som jag laddat upp tidigare (som i arkivet) ...


En av få bilder ni får på mig, ser inte SÅÅÅ hemsk ut här :S Fast jag tål i alla fall att se på det, och det blir väl bra?? :P

...

Återkommer senare ikväll :)

(Tänkte kanske ha en frågestund? :P Någon som skulle vilja det???)


Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg!

Just nu kan du anmäla dig till veckans header! Vad det går ut på står på min blogg, så in och kika! :)



ps. kolla gärna in detta inlägg; http://linnhahne.blogg.se/2011/february/intresserar-nagot-av-detta-dig.html#comment också för att se om det är någonting som intresserar dig! :)



kram

2011-02-15 @ 22:51:55
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0