dagens ridning

Mamma red först ut i skogen ca 10 min, sen red jag på volten ca 10 min :P

Häst: Rico
Aktivitet: Skritt, trav och galopp på volten
Längd: ca 10 min 
Utrustning: Benskydd fram, brunt schabrak med grönt, prestige hoppsadel, brunt träns utan nosgrimma och tvådelat tränsbett. Microfleece-underställsbyxor, överdragsbyxor, långärmad funktionströja, fleecetröja, varmfodrade ridstövlar, säkerhetsväst och hjälm.
Intensitet (1-10): 4,5
Känsla (1-10): 7,5
Övrigt: Galopperade lite också medan mamma fotade :)


Första bilden när jag såg honom i hagen :D

Bark är gott! ;)

Hihi sötis :P

Världens sötaste häst :)

Världens vackraste hästöga <3

Galopp:










Såhär såg himlen ut:


:P

Blev inget hööks idag, men det är spikat nu att vi ska dit i morgon eftermiddag ;)



Kommentarer
Postat av: Tess

höhöh såg dig :3! stod med fjordingen när du kom! Men najjjjsss då möts vi ;D <3

2011-02-12 @ 23:11:23
URL: http://ponnynmarks.blogg.se/
Postat av: celice med Floris

snygga bilder och cool blogg!

2011-02-13 @ 10:36:42
URL: http://www.lillafloris.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0