Bloggen blir bara FUUULARE och FUUULARE

Den här bloggen blir bara FUUULARE och FUUULARE! xD Men jag håller på med en ny header nu, som antingen ska ha färgtemat Marinblått, Brunt, Mörklila eller grönt :) Håller på och testar lite nu, och därför kommer designen att ändras lite hej-vilt nu dom kommande dagarna :O Tänkte att jag ska ha färger som passar Rico, så det inte blir så galet med alla bilder jag kommer ha på honom xD Eller..? Vet inte riktigt va det ska bli för bilder ännu, men hoppas det blir bra oavsett :)

Madde


Kommentarer
Postat av: josephine- fixar din design gratis!!!

kikar in på din blogg hoppas att du kikar in på min! :P

2011-01-24 @ 17:58:06
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: Lina.

jag tycker du ska ha bruuunt :D

2011-01-24 @ 19:51:06
Postat av: Sofia/Kanin

Jag tycker att du ska ha vinrött och guld!<3 :)

2011-01-24 @ 21:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0