HÖÖKS

Har varit en del diskussioner här och var om hiss eller diss för Hööks :) 

Vissa verkar tycka att Hööks (claridge house, gold medal mm) är ett sådant märke som man inte vill visa sig i/med på tävling osv :P Men jag tycker att Hööks har både billiga och bra saker! (HISS!)

Det enda minuset är att jag nästan kan hela sortimentet utantill (brukar roa mig med att bläddra i katalogen hemma! :D), och att det inte kommer in så många nya saker hela tiden :) 


(Glen Gordon)


(några swarovski pannband)

Självklart kan man väl tycka att det är snyggare med ett träns från tex Lyckås? Men (har faktiskt inte tänkt så mkt på det här innan, men idén kom från Rosanna Zimdahls blogg!) man kan ju köpa ett lite billigare träns från tex Hööks och sätta på ett snyggt (GG eller swarovski) pannband :D Haha, jag är inte direkt först att komma på det - men men!




Jag säger HISS för hööks :P

DISS - jag kan inte stava Swarovski utan att titta på hur andra har skrivit först! XD :D

Vad säger ni?

Kram Madde


Kommentarer
Postat av: Tess

sv: Jo , vill dit det är typ vårt mål det eller botkyrkas liksom :)! Men vi måste flytta snart då vi har ju inget betong golv under så vår box är helt fuktig= dygnsur box...

2011-01-22 @ 00:36:25
URL: http://ponnynmarks.blogg.se/
Postat av: Annie

sv: lite drygt 1500kr med frakt:)

2011-01-22 @ 09:45:19
URL: http://anniehoppryttarinna.blogg.se/
Postat av: Lina.

jag hissar ;)

2011-01-22 @ 19:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0