Missade punkter på 15dagarslistan :o

Dag 1 - Presentera dig och din häst
Dag 2 – Min första häst

Dag 3 - Min största rädsla
Dag 4 - Hur började mitt häst intresse
Dag 5 - Det här finns i min rykt låda

Dag 6 - Det här äter min häst varje dag
Dag 7 - Min favorit grej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardags outfit
Dag 9 - Mitt bästa häst minne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
Dag 14 - Varför får ridning dig att må bra
Dag 15 - Något du och din häst är stolt över som ni har gjort!

11. EN BILD PÅ STALLET
Faktsikt så tog jag en bild på stallet för nån vecka sen, men jag kan verkligen inte hitta den! xD Men den kommer!

12. DET HÄR SAKNAR JAG

Sommarstugan i Fänninge

OCH

Gamla Sommarstugan på ön Nämdö (Har tyvärr ingen bild, det var flera år sen jag var där :'( )

OCH

Självklart min gamla villa, som jag nu har överlevt utan ända sen 1a December :(

13. EN NYTAGEN BILD OCH 5 PUNKTER SOM BESKRIVER DIN HÄST



1. Social
2. Lyhörd
3. Känslig (för hjälper bland annat)
4. Lite tittig ibland
5. Snäll (särkilt mot andra hästar! xD Har inte strykt bak öronen eller sparkat EN ENDA GÅNG XD)

(Och positiv är han också!)


Madde

Kommentarer
Postat av: Lina.

Så söt! :D

2011-01-09 @ 13:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0