Mitt bästa hästminne :S xD

Dag 1 - Presentera dig och din häst
Dag 2 – Min första häst

Dag 3 - Min största rädsla
Dag 4 - Hur började mitt häst intresse
Dag 5 - Det här finns i min rykt låda

Dag 6 - Det här äter min häst varje dag
Dag 7 - Min favorit grej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardags outfit
Dag 9 - Mitt bästa häst minne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
Dag 14 - Varför får ridning dig att må bra
Dag 15 - Något du och din häst är stolt över som ni har gjort!

Mitt bästa hästminne.. Kanske förutom när jag fick hem Rico..? Hmm..

Inte för att jag minns så himla mkt av det, men första gången jag red, var när jag följde med Mimmi till hennes landställe och red på shettisar där, på en liten nyöppnad ridskola :3 Jag kommer ihåg Joy, som jag red på :) Och
jag kommer ihåg lite av vart vi red.. hahah allt såg så stort ut xD (har varit där sen dess) :))

Problemet är att de flesta av mina minnen är lika bra xD Men vi kör på den iaf :)

Madde

Kommentarer
Postat av: Maja

Hejsan!

Nu kör jag igång med Veckans Blogg! Anmäl din blogg redan idag (sista anmälningsdagen är på torsdag)! :)



Länk: http://mysweetpony.blogg.se/2011/january/veckans-blogg-1.html

2011-01-04 @ 10:04:55
URL: http://mysweetpony.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin sida;) ska kika in här oftare!

2011-01-04 @ 10:07:46
URL: http://hanneaasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0