Tömkörning

Efter idag kan jag varmt rekommendera tömkörning :D

Först red mamma en sväng, sen visade hon mig hur man tömkörde :P Har nog aldrig gjort det förut, men har kollat på när mamma har tömkört andra hästar :)

Det är så himla roligt! Lite svårt bara, men det blir nog lättare sen när jag prövat några gånger till :P

Började med att bara svänga lite och lära känna tömmarna x) Sen började jag ställa honom och jobba lite med honom :P Jag travade några varv också, och det enda minuset med det är att jag har så dålig kondition att jag knappt orkade hänga på! XD Man kan ju såklart gå i ett snabbare tempo, och hästen travar i samlad trav, men jag och Rico är inte där riktigt ännu :)





PUSS <3

Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0