Resultatet :$

Jag kom fram till att jag ville måla något färgglatt ... så det blev papegojor :D xD

Det enda minuset var att kameran knappt tog med skuggorna xD Eller så kanske jag ser dom i syne irl (a)




Kladdade lite.. :S

Usch vad kladdigt :S :$

Vet inte vad jag höll på med här, ärligt talat XD

Kom på att jag inte hade gjort en bakgrund, som jag naturligtvis skulle ha gjort INNAN fåglarna XD

Nu börjar det i alla fall hända lite med vingen :P


Förlåt, men jag vet inte vad det där gröna är men...

... jag försökte ta bort det XD


Närbild, ser bara fulare ut på nära håll XD :)

Madde

Kommentarer
Postat av: Emma

SV; Jo, det finns nog bilder längre bak i bloggen, annars kan du kika in på våran gamla blogg equipe.devote.se! Där finns en del bilder i arkiven :) Leta på du! Sen kan du skicka in bilder till våran mail [email protected] :)

2011-01-04 @ 17:16:58
URL: http://teamfrk.blogg.se/
Postat av: Sofia/Kanin

Den var super snygg!!! Sluta va bra på att måla xD

2011-01-04 @ 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0