3 saker ni inte visste

Om MIG:

1. Jag älskar att köpa reflexer (till häst) :D Och sedan bädda in Rico i reflexer så han syns ordentligt ! ;) Jag själv däremot gillar INTE att ha reflexer på mig :) Men brukar ha en reflexäst på vintern när jag tex hämtar Rico från hagen :)

2. Jag har alltid tyckt om att skriva ! När jag var liten (från 6års och framåt) gjorde jag (tillsammans med Mimmi) små böcker av vikta papper, och skrev hästiga berättelser och ritade på nästan varje sida ;D Så jag är ganska uppväxt med att skriva och rita, kan man säga ;)

3. Jag brukade leka häst på rasterna i skolan när jag var mindre :')


Ett exempel på en av mina äldsta böcker :'D Söt häst va ? ;D (den handlade om vildhästar haha ! Innan jag "lärde mig" rita människor och ryttare så handlade det bara om vilda hästar, sen blev det ridläger och annat spännande också ! :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0