Claridge House


Alla finns i både svart och brunt (tror jag ?) men jag valde de bruna här för att jag tycker det syns bättre då :P

1. Med "snabbknäppen" och lädertyglar:
2. Med vit fodring på nosgrimman, vävribbtyglar, och en liten detalj som kanske inte syns så bra: nosgrimman träs på genom nackstycket och på utsidan :) Kanske för att de jämnt tryck ? Vet inte om hästarna bryr sig men en trevlig detalj, jag har själv stört mig lite på när nosgrimmans rem trycker uppe i nacken ;) Om den är en annan tjockleck eller bredd än nackstycket dvs:

3. Samma "detalj" här, på nackstycket :) Ett ganska "enkelt" träns men jag tycker det är rätt fint (särskilt svag är jag ju, kan jag erkänna, för brunt läder . . . hehe (a) ) :





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0