dagar

Om 1 dag är den en månad sedan Rico och jag senast red för instruktör.

Om 2 dagar är det en månad sedan jag senast red ett dressyrpass, senast jag hoppade Rico också.

Om 3 dagar är det en månad sedan vi sommarflyttade till Fänninge.

Om 4 dagar är det en månad sedan Ricos första dag i Fänninge.

Om fem dagar är det en månad sedan jag red Rico senast :( Också en månad sedan jag över huvudtaget satt på en häst, red en häst.

Jag minns att jag klagade lite på hur pigg han var när jag red ut en sväng, och att han var "extremt jobbig" , försökte gå ut mm. Skäms nu för det ! :(

Men nu ska jag glömma det förgångna och se FRAMÅT ! :) Måste se framåt, sätta upp mål - utan KRAV. Endast mål som går att klara av och förr eller senare ska vi vara häst och ryttare igen ! Längtar så !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0