En sak (några av er) inte visste :D

När jag praoade på Sthlm Ridsport denna våren så fick jag faktiskt vara med när det kom försäljare från Mountain Horse och Hansbo, så jag fick liksom vara med och tycka till lite ( dock hade inte mina ord så mycket mening eftersom jag inte är så erfaren hehe . . . ) :D Så jag fick se alla nyheter som skulle komma ! Riktigt kul var det ! Dock är ju inte mitt minne på topp (som vanligt då) så minns inte så mycket av de grejer de visade upp :(

Till exempel så ville jag och min handledare att dessa tröjor skulle finnas i långärmat (för att många tävlar i det) :D Hon från MH höll med oss när vi sa det och skulle se om det kunde fixas, vet inte om hon gjorde något men verkar inte kommit upp någon sådan här långärmad :( Finns i blått, vitt, svart, röd - alla med vit krage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0