Gästblogg by Alice!

Hej alla Maddes fina läsare! :D

Jag heter Alice och ska gästblogga lite här nu, för att jag vann en sant eller falskt för några månader sen. Bättre sent än aldrig? ;)

Madde har knappt bloggat idag för att hon hållt på och kämpat med designen och koder hela dagen, så att bloggen ska bli snyggare än någonsin!

Jag har för bara några dagar sen startat en egen blogg efter att Madde och mina andra kompisar har tjatat på mig i något år, jag har vart sugen på det rätt länge faktiskt. Så mig hittar ni på storlekponny.blogg.se!

Jag och Madde red ju tillsammans på Farsta förut, innan hon fick Rico. Har kännt henne ganska så många år, lärde känna henne genom Mimmi när jag gick i trean eller något annat litet.

Sen december förra året har jag varit en av Farstas 8 hyrryttare och den karriären började jag på en ponny som heter Goldie. Men av lite olika anledningar började jag vid sportlovet rida den underbara Yatzy, en otroligt grym hopp-ponny!



Vi på framhoppningen innan KM i år.

En ponny som jag red väldigt mycket innan hyrningen (och ville hyra) var Goliat, han har verkligen betytt mycket för mig♥



Nu ska jag sluta skriva innan det blir en väldig massa text, men det skulle göra mig suuperglad om åtminståne någon av er klickade er in på min blogg som jag kämpar för att hinna med och kanske lämnar en kommentar som avtryck! :)

Ha en skön sommar!

/Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0