Hoppsan !

Kom på nu att jag glömde berätta vad jag köpte till Rico på High Chaparral ;) Eller jag nämde väl att jag köpte en flughuva och boots ;)

Huvan var en från Catago, en silverblå/grå som nästan matchade hans bucastäcke, inte riktigt men nästan hehe :P Den var i stl Cob, så han kunde hellre haft Full men det var svårt att veta när den låg i en påse . . . Men den sitter bättre än hans förra, som vi köpte förra året till vår sommarhäst då :) Dock kan jag säga att det inte var världens bästa kvalité, kardborren liksom repade upp hela huvan när den hängde på hans boxdörr eller när man skulle ta av och på den :O Så den är inte så fin längre :P

Här står han helt inbakad en av de värsta broms-dagarna :) Vi varvar mellan två hagar, en liten fylld med gräs som står bredvid de andra hästarna, och en större hage som han betat av rätt mycket hittills så där får han mest röra på sig. Den andra nämnda hagen ligger på andra sidan en grusväg :)

Sedan var det ju bootsen, också från Catago :) Fanns silver och guld (finns brons också men inte där) och jag tyckte guld lät finast på Rico :) Och dom var jättefina hihi :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0