Lite tråkigt

Det är ju lite tråkigt att blogga egentligen, när man inte har något att blogga om ;) Förr handlade ju bloggen om min och Ricos vardag lite mer, hur vi tränade upp oss inför de kommande tävlingarna osv. Hann dock inte bli några tävlingar innan detta började :( Har redan avanmält mig till 2 av 2 inplanerade tävlingar denna sommaren.

Egentligen skulle man kunnat sitta upp vid det här laget, men han hade nog varit spänd som tusan ! Vill att han ska vara redo, psykiskt. Han är ju inte livrädd längre men han är fortfarande spänd så fort man höjer ribban lite.

Om det hade varit ett vanligt problem vi hade, Rico och jag, så hade det ju varit bra att dela med sig av hur vi jobbar för att kunna sitta upp igen. Men detta verkar inte vara något vanligt förekommande problem, skulle man kunna säga :( Tror inte någon som läser den här bloggen har nytta av det jag delar med mig av :O

Men jag bloggar inte bara för läsarnas skull, utan även för min skull. De "tråkiga" inläggen kanske de flesta bläddrar förbi, och det gör inget. De tråkiga inläggen kommer komma upp för min skull, så jag kan se tillbaka själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0