Måla :)

Målade några timmar igår, på duk, helkorkat av mig att sätta mig ner och måla en solig dag (regnade när jag började men slutade ganska snart) utan någon som helst idé eller inspiration ;) Men det blev något i alla fall ! Dock är bara bakgrunden (nästan) klar - blev en hel del jobb med bara den !

Om ni vill kan jag lägga upp bilder på den sen när den är klar ! :) Tror dock att den blir "finare" sedd ur egna ögon !

Nu måste jag avsluta här, för hundarna och hästen ska ut på lång promenad tillsammans ;D Kanske katten följer med också ?

Ha det bra sålänge ;)


Kommentarer
Postat av: Shiko

Godmorgon!

Önskar dig en fin dag.

Kram

2011-07-25 @ 11:47:21
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0