Något vill inte samarbeta med mig

Det är NÅGON eller NÅGOT som inte vill samarbeta med mig, NÅGON eller NÅGOT vill inte att min blogg ska vara fin och ha en header värd att se på.

Jag slängde ihop en 10-minuters-header den här kvällen bara för att slippa se den där hemskt vita "headerbakgrunden" -.- Men då råkar jag såklart välja den felaktiga (hade två nya vita kvadrater framme på Photoshop) storleken ! Så jag råkade alltså ta den gamla headerstorleken . . . Så om någon undrar varför min blogg plötsligt blev för ful att se på - så är det därför xD Och lita andra orsaker också såklart, massa kodfel och grejer som jag inte förstår mig på :O

Aja, denna s.k Header får duga ett tag, om jag inte orkar fixa till den i rätt storlek . . .




Klicka på bilden för att förstora den, och klicka på F5/Uppdatera om headern inte har dykt upp ännu ! För nu ska den finnas där ! ;)


Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv: Haha okejj :) aa Barrelracing går skitfort! :D Vill också testa..



Måste fråga: Är det du som har gjort bildern på Rico i headern?!?! Sk********tsnygg jue!! Kan man ställa sig i kö för att få en gjord...? Kraaaaaaaaam ♥

2011-07-17 @ 00:17:29
URL: http://gillahast.blogg.se/
Postat av: Lina.

Jag tycker den är fin :D

2011-07-17 @ 13:34:44
Postat av: Cicci

jätte fin!

2011-07-17 @ 15:38:14
URL: http://ciscan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0