När man tänker tillbaka

( Fram till denna sommar då när det gäller utvecklingen haha !  . . . )

Fy tusan vad roligt det är att läsa sin egen blogg ! ;D Då menar jag gamla inlägg:

gamla ridpassinlägg


och andra vardagsinlägg

liksom sådant som får en att tänka tillbaka !

Tex på den hemskt kalla vintern

hur jobbigt det var att rida med alla dessa kläder på sig

den geggiga våren då man fick spola benen varje dag när man tog in dom från hagen  (ingen bild)

första gången jag hoppade Rico hemma
 

Kickilektionerna

Thereselektionerna


första gången jag och Rico hoppade den där ( breda? Minns att den var bredare än på bilden hehehhe . . . ) meter-oxern !



Pay & Jumps vi varit på (två av dom på bilderna)



När jag började galoppera ute med Rico (ingen bild hehe . . . )

när jag red barbacka första gången på Rico


alla filmer och bilder jag tog (finns under kategori Bilder)

bilder från ridpassen !

Ni som har en blogg eller har haft en blogg kanske förstår vad jag menar ;)

Nu vet jag anske säkert vad jag svarar nästa gång någon frågar varför jag började blogga, eller varför jag fortsätter ;) Det är så himla värt den tid man lägger ner :'D

Kommentarer
Postat av: Louise

Heeeeeeeeeej.

Vill du vinna ett schabrak? Var då med i min bloggtävling här:

http://louiseoden.blogg.se/2011/june/tavla-om-ett-schabrak.html#comment



Superfin blogg :))

2011-07-09 @ 22:35:03
URL: http://louiseoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0