Rico - 12/7

På morgonen tömkörde jag honom :) Hade "vanlig" tömsättning, bara från bettet genom ringarna och till mig, så jag kunde byta varv i farten och gå bakom honom, som körning :) Han gick faktiskt rätt bra, lite seg men han blir det när man går bakom :P Travade över bommar bland annat, tanken var att jag skulle göra skänkelvikningar men glömde det ;) Körde i skritt och lugn trav då, avslutade honom med trav och galopp på voltspår, ändrade bara innertömmen till ledande.

På kvällen palltränade/uppsittningstränade mamma, tanken var att jag också skulle göra efter henne men han var så duktig så ville inte dra ut på det mer utan sluta när det går bra, då får han ju sin belöning att får gå in i boxen och äta :) Dessutom råkade jag ta mina tygskor istället för jodhpurs . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0