Rico - 18/7

Mamma tog morgonpasset, han var tydligen ganska spänd då . . .

Promenerade en lång runda på kvällen :) Rikligt med motion fick vi också, särskilt jag men Rico också faktiskt ! För att vara en promenad :) Powerwalkade bredvid honom medan han joggade :) Fick gå med ett ganska bra tempo för att hinna med ! :P Sprang faktiskt en bit också, för att han skulle få sträcka ut ! Blev totalt genomsvettig men det känns bra såhär efteråt när man duschat och bytt om hihi !

Mötte faktiskt mamma med hundarna på vägen hem, de var påväg till badet för att doppa Önska :P

Men i alla fall, efter prowerwalken var det kvällsträning :D Han var jättelugn och nöjd efter långrundan ute (trots bromsattackerna !) så han var helt underbart duktig idag :'D

Avslutade med att stå upp i stigbygeln, lutad lite över honom och med nästan helt raka ben :D Alltsåp var jag en bit upp :) Hade repgrimman idag, orkade inte annat än bara slänga på sadeln och gå ut . . . typ ;)


Haha, minns den här dagen då jag bokstavligt talat fick släpa in honom från hagen ! ;)

Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

sv: nej det förstår jag! :) då hade ju alla velat ha :D jag ska hålla ögonen öppna! och det är lugnt ;D

2011-07-19 @ 11:33:53
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0