Rico - 30/7

Tömkörde i morse, gick rätt bra men han växlade ganska snabbt mellan att vara jättestark och pigg, och att sega sig framåt :O Men han var lite mittemellan också, det är skönt när han är sån :) Han brukar ju oftast vara piggare på morgonen också, stått i boxen hela natten och samlat på sig krut . . . För han är en liten bomb, skrutthästen <3
Matchade lite fint idag dessutom, men mamma hann ta av gjorden och schabraket innan jag hann fota ;)

Efter tömkörningen uppsittningstränade mamma, sedan jag. En kort stund var alltså. Det gick bra :)

Och gissa om han var glad att få komma ut sen ? xD

I alla fall, här kommer "matchningen" (fast 50% av den hade mamma tagit av redan, så han skulle lufta lite innan vi satte på sadeln)

Alltså bara lindorna . . . xD

Har inte så mycket lindor, boots, schabrak, pannband mm att matcha med, har några udda schabrak i lite konstiga färger . . . dessutom har jag inga lindor som passar NÅGOT av mina dressyrschabrak, använder mest lindor när jag rider dressyr . . . inte hoppning :)


Kommentarer
Postat av: Alice

Vad behöver du för färg? Kanske vet någonstans där du kan köpa :p

2011-07-31 @ 13:26:32
URL: http://storlekponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0