Svar på kommentar

åh har du ridit? :D
Svar: Nej tyvärr inte :(

när ska ni prova o sitta upp? :)
Svar: Får se hur det går framåt, än sålänge kan vi ibland sätta foten i stigbygeln och hans står stilla . . . Men det är ju ändå en bit kvar kan man säga, och hellre ta det långsamt fram och det mesta går bra än att skynda på det och få bakslag hela tiden :)


Minns hur glad jag var när jag kunde sitta barbacka på honom för första gången, första gången jag travade barbacka eller red ut barbacka :') Låga krav man hade förr ;) Nu skulle jag bli glad bara jag kunde sitta där uppe utan problem. Tänk bara känslan att få hoppträna igen . . . längtar och hoppas !

Trodde hela tiden att ungefär den här frågan skulle komma: "Varför kan du inte rida Rico?" eller "vad är det ni tränar på" (ang mitt ordval träna istället för pall-och-inför-uppsittnings-träna) eller något liknande, men ni verkar ha förstått och hängt med från början ! Bra ! ;) Fast eftersom jag i princip aldrig har några frågestunder eller liknande, så är ni alltid välkomna att fråga vad ni vill, svarar ibland i inlägg om det är flera eller om personen som frågar inte har någon blogg, eller om frågan kanske är intressant för andra att få svar på :)



Kommentarer
Postat av: Agnes

Va kan du inte rida på rico? Är det något som har hänt? Har inte läst din blogg på länge så jag fattar inte varför du bara tömkör honom och inte kan rida? :O

2011-07-07 @ 19:21:07
URL: http://majaoagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0