En hel drös med prylar

Jag har en hel del grejer på min "inköpslista" nu över sommaren, dock ska jag inte ta allt på en gång för då har jag inga pengar kvar ! ;) Men ska nog skriva ner allt i någon slags prioritetsordning så att jag har lite koll själv här hemma :P

(Ej i ordning)
- USB minnen
- kameraminnen
-
ridbyxor
- broderat schabrak
- tavlor/affischer/plancher/kalender - med egna bilder (på hundarna, katten och hästen :P)
- ev filmkamera (om vi inte hittar en ny batteriladdare till vår gamla digitalkamera)

Endast nödvändiga saker enligt mig, kanske inte alla men de flesta :)


Kommentarer
Postat av: Bella

hej tänkte bara säga att jag har frågestund på min blogg ! fråga gärna något, Fin blogg förresten :)

2011-06-22 @ 21:02:30
URL: http://timetobed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0