Filmtime :D


Hopptävling Enliden, LD/LC (90cm-100cm)
Haha grym galoppfattning från skritt där ! ;D (Kollar filmen medan jag skriver !) Han rev 3an (räcke) men det gjorde att både han och jag blev noggrannare till dom andra hindrena :D Man ser ju tydligt min grymma ytteskänkel mot 4an ? ;) Orkar inte analysera hur det kändes, hur det gick eller så men vi kom 5a av 5 ekipage . . . ;D Alla hoppade på frivillig höjd, Rico och en till häst hoppade lika högt och de andra hoppade lägre :P Alla andra blev felfria så vi var inte dåliga på något sätt ! (Inte hästen i alla fall . . . :P )

Men är glad att det inte såg lika dåligt ut som det kändes :O Några hinder kändes super men inte alls alla om man säger så ;)


Framhoppning räcke 90cm:
Faktiskt så kändes just det här lilla skuttet jättebra ! Hade ett ganska bra tryck i galoppen (något vi övar på), vi kom helt rätt trots att det var utan markbom, och min sits alldeles innan hindret är jag lite stolt över faktiskt - alltså att jag satt upp och väntade ut honom, ibland så hoppar jag lite före :S ;)


Framhoppning räcke 1m/100cm:
Hade inte lika bra tryck i galoppen som räcket på 90cm (filmen över denna) men vi kom över utan problem :D . . .


Framhoppning oxer:
Första gången gick det lite lugnt fram, för han lyckades bajsa när han hoppade . . . ;) Men andra gången hade vi bättre tempo, bara att jag kom lite efter i språnget annars kändes det bra :)

Hoppas filmerna uppskattas ;) Senare kommer även bilder på hundarna och lite naturen (Fänninge, nytagna och ovisade) :D


Kommentarer
Postat av: Elitridern - Jessica

vad händer med eftergiften, och vad hände med att rida bra...

2011-06-21 @ 20:56:26
URL: http://elitriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0