Hej Hopp !

Om jag uppfattat allt rätt så är dagens hoppträning inställd, men kanske kan sätta upp något hinder och hoppa lite själv ? :) Känner verkligen för det (om man bortser från hur jag mår) ! Vad jag vet behöver man inte boka volten då ? :S Inget problem med att vara fler som rider men om jag rider + 2 till och sen kanske någon vill tömköra eller longera också - DÅ blir det lite svårt :S 

I alla fall, hade ett himla problem att få kontakt med någon i min klass igår + idag. Visste inte vad det var för dag typ, och när vi började och slutade för dagen ;) Tydligen är det vanlig dag - sista lektionsdagen. Blir troligtvis film på alla lektioner ;) Tror jag ska ladda upp med hostmedicin och halstabletter, så kanske jag kan vara i skolan idag ! :P Haha vill bara komma hemmifrån, känner mig sjuk av att vara hemma !



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0