Hjälm

Är faktiskt väldigt nöjd med min lamicellhjälm jag köpte, men mitt hjärta ropar fortfarande efter den här, haha ;)

Men mitt svettiga sommarhuvud vill nog hellre ha en GPA haha xD Priset blir ju bara högre och högre, men som sagt är jag väldigt nöjd med min lamicell :P 

Har hittat en hel del "onödiga" grejer som jag vill ha, men dom kommer jag inte berätta om förrän jag har dom hemma haha ;) Tänkte bland annat fixa ett broderat schabrak, någon som vet ett bra ställe ? :)


Haha mitt vackra gamla trogna exempel :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjöhagen? :) Där fixade ju jag mitt, och på Horze. Därifrån har kanin ett :D

2011-06-14 @ 22:18:48
Postat av: Rayanagnete

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-12-08 @ 07:57:36
URL: http://rayanagnete.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0