Hoppsan !

Missade visst, för två dagar sedan var det nämligen på pricken 8 månader sedan Rico kom hem ! :) Tiden har gått så fort och så mycket har förändrats :P

Annonsbilder:




De två första ridpassen på volten (för Therese):



Film från första/andra hoppträningen ( minns inte vilken ) :


På datumet så ser jag nu att det inte var det första :)

Senaste hoppträningen, i form av en tävling:

Det kändes inte bra när jag hoppade denna gången, men nu känner jag att jag borde varit nöjd, med tanke på hur det går nu. Har bara ridit Rico en gång på riktigt sedan denna läger-hopptävling. Jag saknar det redan . . .

Det känns skit att inte kunna rida ponnyn :( Hemskt hemskt hemskt ! Och eftersom jag inte har någon möjlighet att rida någon annan häst så är det senaste jag minns av att rida är att flyga iväg bakom hästen, usch.




Kommentarer
Postat av: Celice

Går det inte att rida alls nu?? och var har ni honom?? på nåt landställe?? :/

2011-06-25 @ 14:34:43
URL: http://ciscan.blogg.se/
Postat av: Alice

Jag kan inte sätta mig in i din situation för att jag inte vart med om det, men förstår att det måste vara enormt jobbigt<3 Om Yatzy var min egen så skulle du få rida massor på honom, men nu har jag ju ingen häst under sommaren :/

2011-06-25 @ 22:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0