Kul :D

Kul med lite åsikter, fast verkar som att dom flesta tycker samma som jag, haha ;)

Var som sagt på Sthlm Ridsport idag, tog som vanligt mer än en timme dit och mer än en timme hem . . . Var väl borta i ca 4h, lite mer kanske. Och jag höll faktiskt på att somna på bussen på hemvägen - pinsamt haha ;) Fick med mig lite grejer hem, mer info om det i morgon :)

I morgon börjar Thereses ridläger på Enliden :D Ska bli roligt, det är dagläger och man behöver inte åka någonstans ;) Bara hemmaplan :P Blir mkt dagens ridpass-inlägg nu till och med fredag, 2 ridpass om dagen :D Får ta och massera in liniment och stretcha efter varje pass så han inte får så mkt träningsverk :P Lördag åker vi till Fänninge, så blir vila då. Även vila på Söndag, så får han gå en promenad och se sig om lite (bland annat bli presenterad för godståget som går där ett par gånger om dagen). Det tar 48h för musklerna att återhämta sig, och han är inte "ledig" förrän helgen :)

Måndag blir det ridning skulle jag tro :) Sedan vår första Clear Round 26/6, hoppas det hinner bli någon mer hoppning innan det - efter den dåliga känslan sist !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0