Rico - 1/6


Häst: Rico.
Aktivitet: Dressyrträning.
Längd: 45min. (+10min uppvärmning, 10 min avskrittning)
Tränare/Instruktör: Kicki.
Utrustning: svarta benskydd fram, svart vojlock, svart dressyrsadel (Edinburgh), svart träns med aachennosgrimma och tvådelat bett
Intensitet (1-10): 9 (För att båda vi är dåligt musklade och har dålig kondition) 
Känsla (1-10): 9 ( - " - samma som ovan)
Övrigt: USCH OCH FY vad han var FIN idag ! Visserligen fick jag nog jobba mer än honom, men mot slutet så bara satt det ! När han inte jobbar ordentligt i form så känns han lite som en ponny att rida, små korta steg ! Lite knackigt ibland, i traven. Men så fort han börjar trampa under sig och verkligen faller på plats - så säger det bara PANG så flyter det på och han känns som en riktig dressyrhäst, som liksom flyter fram med en kraftfull men ändå samlad trav . . . :D :'D Hoppas det såg lika bra ut som det kändes ;) Haha .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0