SANT ELLER FALSKT - rätt svar :)

1. Rico är svårfångad i hagen. Falskt
2. Jag har lättare för mig att fatta vänster galopp än höger (blir en mer naturlig rörelse). Sant
3. Jag har inte ridit en enda ponny sedan jag slutade på ridskolan. Sant (vad jag vet i alla fall !)
4. Jag tycker det är mysigt att sitta och smörja. Sant
5. Rico är rädd för vattenslangen. Falskt (han var lite rädd i början, och nu är han fortfarande lite misstänksam - men inte rädd ! :D)
6. Rico är rädd för vattenspridaren. Sant/Falskt (Båda var rätt. Han är inte rädd för den på håll, men om det börjar regna på honom blir han lite rädd hihi ;) )

Tappra försök har jag sett, många som gissade rätt på fler av påståendena, men endast 2 hade alla rätt!
Det var MIMMI och LINA (ej blogg)

De gissade alla rätt, men olika på 6an :) Och 6an är ju både sant och falskt enligt mig så där fick ju alla rätt :)

IDAG ÅKER KAMERAN MED TILL STALLET, HOPPAS HOPPAS HOPPAS ATT NÅGON KAN FOTA PÅ HOPPNINGEN (fm) :D Annars blir det nog säkert bilder i hagen och liknande, för vi ska inte fixa pass idag. Då är jag kvar i stallet istället :) :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0