Som vanligt börjar NU

Nu när jag inte är så grymt deprimerad längre så kommer det förhoppningsvis inte bli några mer deprimerande inlägg nu på ett tag, kommer bli vanlig bloggning med nyfotade bilder, lite mer läsvärda inlägg som inte bara handlar om mig och mina problem ;)

Vårt mål är att ha Rico helt klar till 27/8, alltså på pricken om 2 månader :) Då ska det nämligen komma en hopptränare till Enliden som jag helt klart vill testa ! ;) Dessutom är det mycket tävlingar hemma då framöver, även mycket träningar och kurser.

Dagarna som blir nu kommer bestå av "inridning" (hehe) 2ggr om dagen, varannan dag tömkörning/longering och varannan dag långa promenader ute. Mycket tillit, mycket från marken (förstår ni säkert ;) ). Kan bli några löshoppningar om vi kommer på något sätt att täcka för speglarna . . . Tror inte våra filtar hemma är tillräckligt stora, vi får se :)

Satsar på att detta är det sista långa textinlägget UTAN BILDER ! :D Sista ;) Kommer försöka i alla fall . . .

(Varnar för att när jag väl är uppe igen så kommer jag inte kunna rida så blir nog inga filmer på ett tag efter det, hehe . . . )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0