Dagens ridning

Mamma red ju som sagt ut i skogen idag, efter det så bytte vi ut hoppsadeln mot barbackagjorden :P

Och enda anledningen för mig att ha barbackagjorden är för att KOMMA UPP barbacka xD Han klarar ju inte av pallen längre, och tror inte att han skulle uppskatta (snarare flyga iväg och sparka mig i ansiktet - inte med flit förstås! <3) om jag skulle försöka klättra upp utan pall :P
Så fort jag var uppe och hade ridit ett halvt varv så hjälpte mamma att ta av barbackagjorden när jag satt kvar på :) Han var jätteduktig :D

Självklart övertalade jag mamma att ta några bilder (som dock behöver redigeras för dom är i RAW format, så lägger upp den senare i DET HÄR inlägget :P) så nu är barbackaridningen avklarad för första gången x) ;) Känns jättebra faktiskt! Han var precis lika mjuk som jag trodde :D

Kan även lägga upp lite bilder (i annat inlägg) från när jag fotade honom lite snabbt innan mamma tog på grimman på honom :P

Edit: HÄR KOMMER BILDER :D




NU är jag så trött att jag allvarligt talat slocknar snart, måste sova! Kan blogga mer i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0