Har varit lite dålig...

Jag har dom senaste dagarna varit lite dålig på att blogga :S Ibland så gör jag mellan 5-8 inlägg per dag, och ibland bara 2-3 :( Den här veckan har varit en 2-3-vecka, tyvärr :O

Någon som kan tipsa om en bra tex 15-dagarslista? ;) Har för dålig fantasi för att kunna göra en egen :( xD

Har börjat tycka om havregrynsgröt, ifall någon ville veta xD Äter det till frukost flera gånger i veckan, för det är superenkelt att göra och smakar ingenting, så jag behöver inte bry mig om det är gott eller inte xD (tex om jag ska välja mellan macka eller fil till frukost så brukar det sluta med att jag inte äter så mkt alls typ :S xD)



Motiveringen försvinner ibland när jag är hemma och känner att jag inte har tid, men jag ångrar inte en sekund med dig. Så fort jag ser dig stå där, positiv som du alltid har varit, så ångrar jag inte en sekund jag tillbringat med dig. Båda vi har våra sidor, även om din positiva sida verkar så mycket större än min. Men vi utvecklas tillsammans, och det är så det ska vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0