Helgplanering

Eftersom jag är så dålig på att planera en hel vecka så kan jag i alla fall försöka mig på den här helgen xD

Fredag - skola, sen till stallet. Mamma ska rida Rico, kanske med westernsadeln . . .
Lördag - Hoppträna på volten (Thereses lektion), kanske smörja lite också ? Kl 21.00 har vi kvällsfodring.
Söndag - Kom ihåg att ställa om klockorna! Vi har morgonfodning och lunchfodring. Troligvis ska mamma rida, kanske en liten stund var annars.

Om vi får tid över på lördag eller söndag så tänkte vi (jag) åka till hööks och prova ut en säkerhetsväst till mig :D

Sist man ställde om klockorna (innan istiden 2010-2011) så hade vi också kvälls och morgonfodring xD Så det blir lite knöligt med tiden, man förlorar/vinner timmar som man måste räkna med och bla bla bla :S Jag tror vi förlorar en timmes sömn den här gången :O Men vet inte XD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0