Hjärn...-vadå?

Lastingen gick fint, han krånglade lite i början - men som vanligt, när han väl bestämt sig för att gå in så gör han det :3

Hoppningen idag gick otroligt bra, han lyssnade jättefint och förutom några konstiga språng så kändes allt super!

Men då tyckte väl Gud att jag rubbade balansen mellan gott och ont, allt var liksom FÖR bra! Så han bestämde sig för att rubba min balans som "straff" :O


Inte så relevant bild :$, men den här kanske är bättre:

... Fast här höll jag mig kvar i alla fall :)

Häst: Rico
Aktivitet: Hoppning i Husby
Längd: 45 min (egentligen 60) 
Tränare/Instruktör: Cathrine Persson
Utrustning: bruna Benskydd fram, brun hoppsadel (prestige), marinblått schabrak, svart träns med aachennosgrimma, tvådelat tränsbett
Intensitet (1-10): 8
Känsla (1-10): 8,5
Övrigt: Är grymt trött just nu, kan berätta i morgon vad som hände, vad vi gjorde och hur det blev med slutet... :S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0