Jösses :O

Är nästintill död just nu, så hiiiiimla trött! :S Hela dagen har varit fullbokad (och NEJ, schemat jag gjorde i morse stämmer inte alls xD) och jag har fått kanske 15 minuter på hela dagen att bara ta det lugnt hemma :O

Först på morgonen gick jag och mamma bort till fotbollsplanen och tränade och lekte med hundarna.

Efter det åkte vi iväg till foderboden och lyckås. Lyckås tog vi först för att vi skulle orka prova ridstövlar (tyvärr tog det sån lång tid att vi bara hann med stövlar, sen stressade vi oss förbi foderboden för att hinna hem och äta lunch kl 2. 

Strax innan 3 åkte vi till stallet, hästarna brallade runt lite i hagen så vi stod och kollade på dom i typ en kvart också. Vi mockade och fixade maten först, sen hämtade vi Rico och gjorde i ordning honom :P

Alldeles efter jag hade sadlat Rico fick vi oväntat besök! (Gissa vilka????? xD)

Mamma red ut i skogen en ganska lång runda, sen bytte vi sadel till barbackagjorden och jag lägger upp lite söta bilder senare om det ;)

Vi stressade sedan hem, var hemma strax efter 6. Då slängde vi i oss mat, jag bytte om och sedan åkte vi till Therese (söndagsdressyren, ridlärare typ :P) och hade typ lite filmkväll - berättar senare!

Nu kom jag precis in genom dörren, har bara smakat lite på efterrätten och satt på datorn :)

Jösses vilken lång sammanfattning det blev :S


Kommentarer
Postat av: Alice

Haha, du blev lite förvånad xD

2011-03-06 @ 11:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0