Lite bilder...

Vi ska ju göra en kalender med hundarna, hade vi tänkt, och här är bilderna som ska vara med (är fler än 12, men vi ska ha på framsidan också :P)

















Är så himla nöjd med dom här bilderna, vissa mer än andra såklart, men fy vad jag är stolt :D Har fotat alla själv, med min Nikon D3000 :P Har lite ont om vinterbilder bara . . . :S Men i alla fall, så skulle jag behöva lite hjälp med att välja ut vilken månad till vilken bild mm ;) Någon vänlig själ som vill hjälpa till med det? ;D

Nu MÅSTE jag göra läxor! Sen ska jag till stallet som vanligt efter maten ;) I morgon är det hoppning och... sen var det nog ingenting annat planerat för veckan, hittills ;)


Kommentarer
Postat av: runa

Längtar du oxå till sommaren??



vgd?



haha, fråga gärna mig mer saker via bloggsvar!

2011-03-22 @ 17:51:56
URL: http://runaas.blogg.se/runa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0