Mitt schema

Mitt schema idag:

Träna hund
Åka till haninge (Lyckås och Foderboden)
Åka hem
Åka till stallet
(rida barbacka?)
Hem och äta
Blogga
Läsa bok (som ska vara utläst efter lovet...)
Lördagsgodis och teve
Sova

Får se ikväll vilket av allt det här som jag faktiskt kommer göra xD

Men Lördagar är officiella tränahundmedmammaochyazzi-dagar, Mamma skulle ändå till Foderboden idag och köpa havre och betfor - så vi svänger förbi lyckås också :D Hem ska vi innan vi åker till stallet, och efter att mamma ridit ut i skogen så ska jag nog pröva och rida lite barbacka xD (hade ju tänkt att någon skulle fota... men ingen vill ju så det kaaaanske blir lite bilder som mamma tar :D Hoppas!) Resten är det jag borde göra.. Får se senare hur det blir med det :P


Snygging! :D (fast lite fail att han står vriden :P Ser inte så proportionerligt ut (stavning?) :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0