När jag lärde Önska...

Nu ska jag berätta en ganska rolig sak :) När jag lärde Önska att spela död, så var hela min tanke att hon skulle ligga på sidan.

(haha lite tråkigt nu, för har ingen bild när hon ligger på sidan xD)

Men, påhittig som hon är, så när jag bad henne lägga sig ner:

... Jag prövade för att se om hon skulle fatta, att säga PANG! och peka på henne.



(© Madde Andersson - http://ricos.blogg.se)

Jaaa, ni ser ju själva xD Och jag utnyttjade ju självklart det faktum att hon ibland sover uppochnedvänd (som på bilderna) :P

Eftersom inte så många av alla er vet hur Önska är som hund, så sammanfattningen skulle bli att hon är GRYMT SPECIELL :') <3

Hon är filosofisk, rolig, fjäskig, busig, sprallig, extremt badglad, omtänksam och snäll :)

Och nu kanske några av er skrattar åt "filosofisk", men det kan jag säga att det är hon! Hon brukar bokstavligt talat sätta sig någonstans (ute) och bara sitta där med näsan i vädret, blundar och tänker :P xD För man SER när hon tänker, hon döljer det inte precis :') <3


Dessutom är hon en riktig hoppare! (gör bildbomb nu!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0