När jag provade ut min väst...

Egentligen hade jag ju planerat att prova ut en racesafe. . .

MEN det var flera saker som inte passade med den faktiskt :O
1. Min rygg "svankar lite" så västen följer inte ryggen ordentligt...
2. När den passade i längden (täckte revbenen och täckte nerför ryggraden på baksidan också) så var den FÖR STOOOOR i "omfånget" (runt magen och revbenen typ).
3. När den passade i omfånget så var den för kort, täckte inte ens andra revbenet underifrån :S
4. Snörningen gick inte att dra åt mer på den som passade i längden...

5. Tänkte skriva en 5:e punkt men kom inte på den nu xD

Men det blev i alla fall en airowear istället ;) DOCK så följer den inte bara min rygg, den framhäver svanken också :( xD Och nej, jag har inte VÄRSTA svankryggen, men den är inte lodrät neråt precis :O

Hon i affären trodde att jag "också" ville ha en racesafe för att "alla idolerna hade den" för att "den är så snygg i utformningen" och "för att man ville ha samma som sina kompisar" men haha xD  - Jag tycker den är skitsnygg och förutom det där med att den inte följer ryggen så är den jätteskön :D Och att den är helsvart är ju super, för då kan man ju ha den ovanpå kavajen när man tävlar XD :D Som ni ser på den här bilden nedan så blir det jättefult med några (i detta fallet silvriga) "dekorationer", här ser det ut som att jag har JÄTTESVANKRYGG xD Om man inte tittar noga dvs ...
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0