NY LISTA :D

1 - Presentera din häst 
2 - Mina rädslor.
3 - Presentation av mig själv.

4 – Min första egna häst
5 - Min största rädsla
6 - Min bästa kompis
7 – Min favorit blogg.
8 - Hur började mitt häst intresse
9 – Mina passioner.
10 - Det här finns i min rykt låda
11 – Min bästa vän.
12 - Det här gör jag direkt jag kommer till stallet.
13 – Min idol. 
14 - Min favorit grej i stallet
15 – Ett lyckligt minne från detta året.
16 - Kommentera vad ni vill veta denna dag.
17 – Den frisyr jag trivs bäst i.
18 - Mitt bästa häst minne
19 - Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med...
20 - Mina drömmar
21 - Mitt favorit snacks.
22 - En bild på stallet
23 - En bild på något jag tycker om
24 - Det här saknar jag
25 – Någon jag saknar.
26 - En nytagen bild från stallet där du är med.
27 – Mina favoritskor. 
28 - Varför får ridning dig att må bra
29 – Min favorit outfit.
30 - Något du och någon av hästarna du haft som du är stolt över som ni har gjort
31 – Det här får mig att gråta.
32 - Mina rädslor.
33 – Min favoritplats.
34 – Min högsta önskan.
35 – Mina drömmar.
36 - Mina mardrömmar.

Hittade den här listan på http://gatess.blogg.se , en hästblogg ;) har ändrat lite grann bara men annars så kör jag på den här :D

Börjar ikväll eller i morgon! :D

Kommentarer
Postat av: Lina.

ikväll! :D

2011-03-30 @ 17:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0