Saker ni inte visste..?

En av mina starkaste sidor i skolan är att lära mig glosor, kan bara snabbt kolla igenom dom innan jag gör läxförhöret xD

Jag har gått på solflickorna, piano och velat börja dansa (vill inte längre)

Jag har en sjuk humor (kan skratta åt köttbulle om jag är riktigt trött :$)

Jag ääääääääälskar att lyssna på musik, men tyvärr då hinner jag bara göra det när jag sitter i bilen (radio)

Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag ramlat av :S


(Apropå sista punkten, så tänkte jag försöka sammanfatta mina avramlingar som jag kommer ihåg just nu, så kanske någon som känner mig väl kommer på en till? xD

1. Rocky (är inte 100% på att jag ramlade av, men jag tror det...)
2. Chayenne
3. Tiger
4. Silver
5. Silver
6. Silver
7. Rico
8. Rico
9. . . . ? Var det fler ? . . .

Haha xD Skulle kanske kunna berätta lite sen om varje avramling, några är ganska kul faktiskt :P)



Kommentarer
Postat av: runa

Nu kan du skicka en kommentar och skriva vilket pris det ska vara på min tävling som uppekommer i morgon!!



Allt bra?

2011-03-21 @ 16:57:21
URL: http://runaas.blogg.se/runa
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

Nu har jag svarat på frågestunden, kika in för att se svaret på din fråga, hoppas att du är nöjd med svaret. Kram :)

2011-03-21 @ 19:18:40
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0