Stackars häst...

Red faktiskt en gång till igår em/kväll, för vi kunde inte avboka Toini-lektionen (eller vi kunde, men då skulel vi fått betala ändå, och det kändes onödigt) :O

men det var inget hårt arbete för honom - det är mest fokus på mig och min sits och balans med mera ;) Vi travade liten grann i början men annars var det bara lugn skritt :)

(Var på bergas volt)

Häst: Rico
Aktivitet: Toinilektion
Längd: 40 min?
Tränare/Instruktör: Toini
Utrustning: svarta Benskydd fram, svart dressyrsadel (prestige), vitt schabrak, brunt träns utan nosgrimma, rakt odelat bett (och jättelockig man - hihi :D)
Intensitet (1-10): för honom: 3, för mig: 6
Känsla (1-10): 4 (Han var så trött efter tävlingen och typ skänkeldöv, men jag lärde mig mycket ändå ;) Det var rätt mkt stå stilla och lyssna och prata :P Så han behövde inte jobba särskilt mkt)
Övrigt: Lärorikt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0