Borde jag kanske återuppta detta arbete...? xD

JAHAPP! Så det här är då vad jag sysslat med hela förmiddagen: (enjoy! :D)

(satt på utrustning på hälften av mina plasthästar, och sedan gjort en fotostudio av mitt vardagsrum och fotat alla xD)

                   

Är det bara jag som tycker utrustningen på fuxen är så j*****vla cool? :D Liksom träns+bett+schabrak+orange sadel+benskydd+SVANSKAPPA??? :D xD Lägg även märke till bogspännena på dom som har täcken! xP

har lite saker att både tillägga och förklara:
- Den vita hästens (första bilden) schabrak och sadel är egentligen till en större häst som jag inte hittar :S Men visst var den ändå ganska fint??? :D
- Har tappat bort eller kastat alla ryttare :(
- den där vita+röda tråden som fyller två bilder är en reglerbar stigbygel och stigläder :P som vi satte fast på sadlarna xD
- Glömde en bild (inte för att den var så viktig men ändå!) :

Det föreställer ett fleecetäcke (med dubbla bogspännen och KRYSSGJORDAR =D) till en stor häst, som jag tappat bort tror jag :(

Är det inte GRYMT bra gjort av oss??? :D Vi var faktiskt ganska små! (Hur gamla var vi?? :O)


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Haha gryymt! ;D

2011-03-02 @ 19:38:32
URL: http://josanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0