Vill rida mera :D

Haha, jag kommer nog satsa på att rida längre rundor nu framöver, dels för att det inte blir mörkt förrän typ efter 6 på kvällen (?) och dels också för att vi är två och en halv personer som "delar" på Rico, mamma vill ju rida lika mycket som jag, och den där halva personen är pappa, för han bör rida Rico mer men han håller inte på och tjatar som oss andra xD (a)

Så därför ska jag passa på när det är min tur ;D

Vad som verkligen känns bra är att vi har tagit flera steg framåt, jag och Rico! :D JAG känner i alla fall att VI litar mer på varandra, han känns tryggare och inte lika "rädd" som han brukade vara i början ;)

Har lust att börja på en sån där 15-dagars lista igen! ;) :D Vill få lite inspiration till bloggandet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0