Bättre sent än aldrig

Detta var frågorna:
1. Min favoritårstid är sommaren :) F
2. Jag tycker om att gå i gegga/lera :P F
3. Jag har aldrig rejsat ordentligt på till exempel en äng xD S
4. Jag tycker min hund luktar jättegott! :D S
5. Jag tycker inte om när för många kommenterar, det är så jobbigt att hålla på och godkänna ;) F

Här kommer svaren på Sant/Falskt:
1. Falskt!
Jag föredrar vår och höst, men sommar är skönt sålänge det inte är över 25 grader och inte överbemannat med Mygg, Knott och Bromsar (Fänninge är ett värme- och bromshål i Sverige, förra sommaren var det 40 GRADER i solen :S Då satt jag inne dygnet runt . . . ) så tycker jag om sommaren :P

2. Falskt!
Jag tycker det är äckligt, och det är hemskt läskigt när det är sådan lera som man fastnar i om man står stilla eller går långsamt :S
3. Sant!
Detta kan i och försej tolkas på många sätt, JAG SJÄLV har ju självklart inte sprungit tvärs över en äng xD Och jag har aldrig REJSAT med en häst, endast galopperat (Pilgrim) . . . Vissa kanske kallar DETHÄR att rejsa, men det gör inte jag :S Han drog faktiskt xD Så detta tolkar jag som ett Sant, men dom som svarade sant hade en poäng ;)
4. Sant!
Hon luktar faktiskt JÄTTEgott :D Och vi har typ duschat henne . . . 2 ggr i hennes liv??? Hennes ras har en väldigt speciell päls, som liksom tar hand om sig själv :P Har till exempel bara borstat henne några gånger för att hon ska byta päls på våren eller hösten (annars ligger allt hår i huset sen . . . ) :)
5. Falskt! :D
Tror alla svarade rätt på denna, och det är bra ;) Då vet ni hur det ligger till (Jag ÄÄÄÄLSKAR kommentarer ;) )

------
Mimmi - 4/5 rätt
Lina och Sofia/Kanin - 3/5 rätt
Evelinn - 2/5 rätt

:) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0