Lite om föreläsningen

Det är ganska kul ändå hur liten hästvärlden är, bland annat så träffade jag Lena - Farsta Ridskolas (förra?) Cafeteria-kvinna (haha vet inte vad det kallas, hon som står i cafeterian ;) ).

När jag kom dit, så tyckte jag att jag kände igen han som skulle ha föreläsningen, och sen kom jag på att han hade varit på min praoplats, Sthlm Ridsport ! Jag minns att personalen frågade om han hade ont i huvudet, och jag tänkte att dom kanske kände varandra väl eller nåt (det gjorde dom kanske också!). Och på föreläsningen berättade han att han hade varit med om en ridolycka så fick han huvudvärk som bara gick bort efter han hade tränat (fys). Dessutom kommer jag ihåg jag att han glömde sin Iphone och Plånbok i provrummet ;)

I alla fall, DÅ visste jag inte vem han var, bara att han hette Ulf ;)

Men det var lärorikt, och jag ångrar att jag inte hade papper och penna med mig för det var 2h prat man behövde komma ihåg ;)

Efterråt fick vi en rundtur i stallarna :)


Kommentarer
Postat av: Stella

Vad var det för föreläsning? :)

2011-05-30 @ 20:19:08
URL: http://stellaobecka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aa, förra. Nu är det Maggan ;)

2011-05-30 @ 21:06:52
Postat av: Alice

Gillar att jag glömde skriva namn igår x3

2011-05-31 @ 19:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0