NYA PRYLAR :D

Med mina 10% prao-rabatt (Dom kom på när jag hade åkt att det var 20%, så dom ska fixa det nästa gång jag är där :D , så det blir rätt :P) på Sthlm Ridsport så passade jag på att köpa en hel del grejer ;)

Buzz-Off
Flugtäcke



Hjälm


Ryktborste i naturmaterial (såg ut som på bilden, men är inte samma :P )


Gummiborste som man tydligen kunde använda till tusen saker typ xD


Svettskrapa i metall

Bruna stövelstrumpor (dom var billiga faktiskt!!!)



TROR det var allt :)

Jag fick också en borste och glansspray i "prao-present" :P Annars var det nog allt :)

Det jobbigaste var nog hemvägen, eftersom jag hade en stor hjälmkartong och ett enormt jättetungt täcke + alla småsaker xD Det blev en väldigt stor påse, som gjorde det aningen svårare att ta sig fram på pendeltåg och tunnelbanorna mm ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0