Nyskodd

Hovis skodde med varmskor (eller heter det varmskodde ? ) idag, och han blev så jäkla nöjd med Ricos hovar så han kunde typ inte sluta säga det, haha XD Synd bara att jag och mamma inte är superinsatta i det här med skor osv så vi ser inte så stor skillnad från förra gången ;) Ska skicka bilder till hans hemsida (efter jag hittat den . . . ) för jag var fotograf idag haha ;) Dom bilderna får ni se senare, men roligt i alla fall att Rico är med på dom ! ;) Blev ganska dålig kavlité på dom men inget som Hovis brydde sig om :)

Återkommer med bilder senare ;)


Kommentarer
Postat av: sandra steinick gustafsson

Du va med och tävla om att bli veckans blogg! Checka min blogg och se om det var du som blev veckans blogg! Anmäl dig gärna till min nya veckans blogg tävling!

2011-05-22 @ 22:32:08
URL: http://zandiiii.blogg.se/
Postat av: Emily

varmsko är super! det blir jätte bra passform

2011-05-22 @ 23:28:12
URL: http://emilyojulius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0