Prao 3/5

Blev lite valpvakt idag också ;) Lilla valpen, Jippie/Jippy (vet inte hur det stavas :P ), är sjukt söt men är en riktig liten piraya när hon har överskottsenergi ;) Har både bit- och rivsår på armarna och händerna, men så är det med valpar :P

Jag packade upp en hel del Kingsland-grejer, bland annat massa stövelstrumpor, pikéer och luvtröjor :) Mycket rosa . . .

Åt Lunch ganska tidigt idag, för jag åt bara två äpplen (inte för att jag brukar äta FLER ÄPPLEN, men jag brukar äta ganska ordentliga frukostar) på pendeltåget :P

Efter Lunch kom en kille från Hansbo och visade en massa nya produkter och gamla uppdaterade produkter mm, alltid lika spännande att lyssna och titta på ! :D ;)

I fyndhörnan (när jag städade där) såg jag ett URSNYGGT turkost/brunt fleecetäcke från Eskadron, som jag visserligen sett 1000 ggr förut, men blir inte mindre fint för att man sett det redan ! :) Såg ut såhär:

(på nära håll, men bilden är inte helt rättvis mot täcket!!!)

Prismärkte också lite grejer :P Men det är bara roligt att prismärka om det är fina grejer man vill köpa själv xD ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0